Quality Time

Nu så här en månad innan avfärd känner jag behovet av att passa på att ta vara på tiden och umgås med alla mina nära och kära. Igår träffade jag min nyfunna vän Sandra på en fika. Det slutade med att vi upptäckte att vi hade suttit på fiket i tre och en halv timme, tiden bara flög förbi! När vi kände oss färdiga på Känsla satte vi oss i bilen och gled runt lite i Hjo innan jag körde hem henne och åkte till Tibro för att träffa massa andra fina vänner. Kortspel hos Emma stod på schemat och kvällen var hur mysig som helst. Jag hade egentligen lovat pappa att städa mitt rum men vem vill åka hem och städa när man har det så bra?
I nuläget är mina känslor inför resan så jäkla kluvna. Jag är otroligt taggad och glad över att jag snart ska åka men när livet är på topp på det sättet det är nu och man har så jäkla underbara människor runt omkring sig är det svårt att tänka sig ett helt år utan att träffa dem. Blir helt gråtfärdig av att skriva detta, men samtidigt har det inte riktigt gått upp för mig att det faktiskt är så det är. Vad ska jag göra utan alla dessa människor i min närvaro? Ärligt talat vet jag inte. Jag kan inte tänka mig livet utan dem och det är det som kommer att vara det svåraste att anpassa sig till. Nu blir det för jobbigt så det får vara allt om det för idag.
 
Idag ska jag iaf träffa Miccan och Åke och hitta på något kul. Sen ikväll ska jag fixa ett gymkort och gå på ett spinningpass på gymmet. Det kommer att bli jävligt spännande att se hur det går, haha! Efter det ska jag träffa fler kompisar. Älskar livet som det är nu, behöver aldrig vara ensam och ha tråkigt!
 
Bara några av alla de underbara människorna som finns i mitt liv. Två bilder från två tillfällen från den här sommaren som jag aldrig vill glömma.
Tankar, Vardag | |
Upp