TBT, Summerburst

Nästa helg ska några av mina tjejkompisar dra iväg på Summerburst i Göteborg. Jag måste säga att jag är ganska avundsjuk på dem. Vi var nämligen på Summerburst förra året, då i Stockholm. Det är svårt att beskriva för någon som inte var med hur grymt det var men jag kan säga som så att det var den bästa helgen hittills i mitt liv. Vi var ett stort gäng kompisar som var iväg och det var grym stämning i gänget. Stämningen på Stadion ska vi inte ens snacka om, den är helt obeskrivlig! Jag är så ledsen över att jag inte kan åka på någon festival i sommar eftersom det finns så många jag skulle vilja gå på, Summerburst är bara en av dem. Bråvalla, Putte i parken och Storsjöyran är några andra. Men för min del blir det bara jobb i sommar, och så lite GT då som tur är! Och har jag tur kanske mamma och pappa bjuder med mig på Ulf Lundell i Vadstena också, men då ska det mycket till! 
Nu ska jag tillbaka till plugget. Var bara tvungen att dela med mig lite först när jag ändå satt och tänkte på det. Ha det bra, puss! 
Allmänt | |
Upp