Upcoming trips

Det är inte så svårt att gissa sig till att jag älskar att resa. Små resor, stora resor, utflykter, vad som helst! Jag älskar att se mig om. Just nu har jag två resor inplanerade. Först ska jag till Sälen över påsk med Robin, Fanny, Petter och några till. Det ska bli SÅ kul! Jag har verkligen ett sånt sug efter att åka skidor just nu. Hela kroppen längtar efter att kasta sig ut i backarna. Det är lite extra roligt också eftersom jag inte umgåtts så mycket med Fanny och Petter på flera år och jag är så glad över att jag börjat göra det igen och blev hur glad som helst när de frågade om vi ville åka med!
Vi ska alltså till Tandådalen i en vecka och just för att det är påsk är det lite speciell after ski, och till Robins förtjusning ska Marcoolio spela på långfredagen. After ski var verkligen något jag saknade i Kanada. Nog för att skidåkningen var otrolig och inte ens kan jämföras med Sverige, men after ski-kulturen existerade inte ens. Väldigt synd faktiskt!
 
Bild från min och Felicias första dag i backen i Kanada i Norquay.
 
Nästa resa blir till Berlin i Maj med Felicia för att hälsa på Maria och gå på Joshua Radin. Jag såg att Maria hade lagt upp ett inlägg på Facebook där det stod något på tyska med Joshua Radin och så ett datum och frågade om han skulle spela och om hon skulle gå. Hon frågade direkt om jag ville komma och sen blev det så att vi bestämde att vi ska dit. Maria blir den första (förutom Louise så klart) av våra kompisar från Kanada jag kommer att träffa sen jag åkte hem och det ska bli så kul! Jag saknar verkligen alla så himla mycket och egentligen önskar jag att vi kunde ha en enda stor reunion med allihop men man får ju vara glad över det lilla man får.
 
Maria, även här i Norquay, på min födelsedag när vi prövade Tubing.
Allmänt | |
Upp