Balcony part 1

Jag går precis som många andra just nu och funderar över vår balkong. Vi har haft en väldigt tråkig balkong med betonggolv och en enkel cafégrupp med ett bord och två stolar. Absolut noll myskänsla där! Nu har jag dock sett till att få upp mysfaktorn VÄLDIGT mycket. Vi har lagt golv, köpt en loungegrupp och börjar få lite växter på plats. Det som saknas nu är lite mer växter, belysning och lite textiler i form av kuddar och någon pläd. Jag har även tänkt att bygga en liten bänk för att ha grillen på och som även har en hylla till förvaring. Så en liten bit kvar har jag innan jag är nöjd!

Vår lilla soffgrupp. Blev så himla nöjd med den alltså. Från furniturebox. Ska ha en annan kruka till lavendeln, ta bort den ena och ställa dit en lykta istället. Lite kuddar och någon pläd i soffan och sen så!

Mitt underbara fikonträd! Är så barnsligt lycklig över att jag har det där lilla trädet. Vill dock få upp det lite så får försöka hitta någon låda eller sten att lägga under. Kanske måla krukan till myntan och även ställa dit den andra lavendeln och möjligtvis några fler växter. 

Snart kommer även ett inspirationsinlägg om balkonger. 

Ha en bra kväll!
Allmänt | |
Upp