Shutting down

Jag orkar inte mer nu. Man kan nog inte vara mer skoltrött än så här alltså. Ja, visst, det passar jättebra till studenten men att ha en STOR och en mindre uppgift kvar passar inte så bra. Det värsta är att jag verkligen inte kan ta tag i dem heller. Jag orkar inte. Kroppen och hjärnan säger "nej, du måste vila Sanna. Gör det inte nu". Att då behöva höra tjatet från pappa 24/7 om att jag måste orka det sista och att det bara är två grejer kvar som det bara är att ta tag i känns inte så kul, speciellt inte när han säger att jag inte får åka till Kanada om jag inte får godkänt i alla kurser. Nu låter det som att jag sitter här och tycker att jag är en missförstådd tonåring men så är det inte, jag behöver bara skriva av mig lite av det jobbiga. 
Jag ska försöka ge mig på lite Filosofi nu, det jag har skjutit upp mest av allt eftersom det är den hemskaste, tråkigaste och dummaste kursen jag har läst! Ge mig lite styrka nu någon, snälla!
Allmänt | |
Upp