Every day stuff

Just nu är det mycket som händer samtidigt som det knappt är något. Nu i början av veckan har jag knappt gjort något. Träffade Matilda i måndags och lunchade med henne och myste runt lite på Tibro innan jag på kvällen begav mig till Cornelias sommarstuga med Miccan, Emma och andra Matilda. Där blev det lite god kvällsmat samt mys och kortspel. Hur härlig kväll som helst.
Igår hjälpte jag Felicia att bli i princip klar med sitt visum och sen njöt jag av sensommarsolen i en solstol innan kvällen kom då det blev en cider och en lätt kvällsmat på Milan med Matilda. Hur mysigt som helst, det kändes nästan som att vara utomlands när vi satt där på uteserveringen. 
Det är något speciellt med de här sensommarkvällarna. De ljumma vindarna och bara känslan i luften får mig att bara vilja ligga på en kulle och kolla på stjärnorna. Jag får en sån härlig känsla i kroppen av dem. Jag har alltid tyckt illa om hösten men nu börjar jag inse att den nog faktiskt kan vara lite av en favoritårstid hos mig på något konstigt sätt... 
I alla fall, resten av veckan nu är det jobb varenda kväll. Idag jobbade jag och egentligen skulle jag ha varit ledig imorgon men jag fick hoppa in och jobba istället för en av killarna så det blir inget mer ledigt för mig denna vecka. Mer pengar till Kanada dock och det ska jag ju inte klaga på!
 
Nu ska jag sova för det behöver jag. Ha det!
 
Jag tycker det blir så tråkigt utan bilder så här har ni en fin gammal bild på mig och Matilda. Enjoy, haha!
 
 
Vardag | |
Upp