Every new beginning comes from some other beginning's end

Nytt, nytt, nytt. Allt är snart nytt! Ny bloggdesign (haha, jag vet att det är sjukt fel med Thailands-headern men designen var så fin), nya kläder, snart ny frisyr, snart nytt land och nya vänner. Allt förändras.
 
Jag ska verkligen suga ur allt ur den här helgen. Har en känsla av att det kommer att bli en grym helg trots mycket jobb (både idag och söndag). Imorgon ska vi fira min fina vän Åke som fyllde år i söndags. Inför det är det även ett par kompisar som jag inte har träffat på flera månader som är här. Det ska bli så jäkla kul att träffa alla och det skadar ju inte att det är Olstorp vi ska till och att det dessutom är Björn Rosenström som uppträder. Kan ju inte bli annat än grymt!
Ikväll är det som sagt jobb men förhoppningsvis slutar jag inte allt för sent och kan hitta på något efter ändå. Jag vet ju hur kvällen skulle se ut om jag fick bestämma men det ska jag nog inte ha för höga förhoppningar om, haha.
 
Nu ska jag njuta av solen innan det bär av till Karlsborg. Ha det så bra. Puss!
 
Allmänt | |
Upp