On the way

Nu har jag varit igång och shoppat lite åt mig själv, vilket är väldigt kul för jag köper som sagt inte så mycket kläder och så längre. Eftersom jag älskar att sitta och spana kläder på nätet blir det oftast att jag beställer hem grejer istället för att åka in till stan. Sen lyckas jag alltid hitta massa rabatter när jag shoppar online vilket ju gör allting ännu roligare! Som ni ser har jag köpt både toppen jag pratat om tidigare och ett par boyfriend jeans, nu är jag nöjd kan jag lova! Speciellt eftersom jag också har klickat hem de klacklösa godingarna ni kan se här under. Ja, jag vet att de flesta tycker att de är gräsliga men jag har trånat efter Jeffrey Campbells Lita Night som är liknande ända sedan i somras! Tyvärr ligger ju dessa i lite fel prisklass för fattiga Sanna-Student... men när dessa babes kom in på Nelly.com blev det allt ett glädjetjut! Jag tycker faktiskt till och med att de är snyggare än Jeffrey Campbells motsvarighet! Här har ni bilder så ni vet vad jag snackar om:
 
Blusen från H&M som jag tidigare nämnt.
Boyfriend Jeans, också från H&M.
Skor, älskade skor från Nelly.com.
Allmänt | |
Upp