She's Back

Oj, här har det varit tomt ett tag nu. Runt fyra veckor eller vad är det? Jag började känna att det var dags att damma av bloggen lite nu.
Om jag ska vara ärlig så har det inte hänt så mycket sen sist. Eller ja, utöver studenten då men den bjöd jag ju på några bilder från. Jag hade ju trott att jag skulle få mer tid över och orka med att hitta på fler saker så fort skolan var slut men oj, så fel jag hade. Simskolan började ju redan måndagen efter studenten och sedan dess har det gått i ett! Det känns som att jag inte har haft någon tid över alls, men sanningen är att jag egentligen bara har spenderat den tiden jag har på ett väldigt dåligt sätt, framför datorn och gjort ingenting. 
Från och med den här veckan har jag iaf varit ute med simskolan. Det var riktigt nervöst innan eftersom jag aldrig har varit ute och jobbat förut och jag inte visste vad jag hade att vänta mig. Jag hade byggt upp ett riktigt skräckscenario i huvudet med 50 barn som kom springande mot mig och som jag skulle ha koll på. Som tur var stämde detta inte alls överens med verkligheten utan det har varit jättelugnt och skönt och väldigt roligt. Hoppas på bättre väder snart bara så att man kan få bättra på brännan lite på jobbet, haha.
Nu ska jag sova. Imorgon ska jag berätta om den grymma helgen jag har framför mig. Ha det gött tills dess. Godnatt, puss!
Allmänt | |
Upp