Freakin' awesome

Typ så skulle jag beskriva gårdagskvällen/ natten, om jag ens skulle ge mig på att försöka beskriva vilket är väldigt dumt eftersom det egentligen var helt obeskrivligt bra! Skum överallt, grym musik och världens bästa vänner, det kan ju liksom inte slå fel! Jag vill inte lägga ut några bilder på mig själv för jag är inte så nöjd över valet av outfit, MEN å andra sidan var det skumparty och då får man se lite trashig ut tycker jag. Linnet från igår blev helt söndertrasat tack vare två härliga kompisar (...) och mina vita Converse blev mörkgrå av allt skum. Knäna är idag helt blå och min hy är helt åt helvete men jag bryr mig inte för fem öre, för jag hade absolut INTE velat missa gårdagskvällen för något! 
Förfestade gjorde vi hos Hampus. Vi satt ute och pratade, lekte något drickspel, lyssnade på somrig musik och lekte en omgång irländsk julafton. Som vanligt rolig förfest och sen bar det ju då iväg till Bogrens där det som sagt var ännu roligare! 
Här bjuder jag ändå på fyra bilder från förfesten. Det blev inte så många för jag är SÄMST på att ta kort men Sophie snodde till sig min mobil lite och tog ett par så några få blev det iaf.
 
Allmänt | |
Upp