Lovely Weekend

Älskade, älskade helg. Trots ortoligt mycket plugg den här helgen kunde den faktiskt inte ha blivit bättre! I fredags spenderade jag dagen i solen med plugg och på kvällen grillade jag, pappa och Sami och åt gott. Efter maten blev det en kort brännbollsmatch innan jag skulle tillbaka till plugget igen.
Igår satt jag och pluggade i princip hela dagen och blev klar med den sista historiainlämningen. Satt i solen och pluggade för vem vill sitta inne när det är sånt väder liksom? På kvällen åkte jag till min fina vän Linnéa som fyllde år i fredags. Vi grillade och förfestade lite innan vi åkte in till Skövde och Husaren (japp, nu är det slut på Bogrens-säsongen). Hade en grym kväll trots att det hände väldigt mycket konstiga grejer. Tänkte dela med mig lite av en del konstiga saker till mamma och pappa förut men de tyckte inte att det var lika roligt som jag utan blev snarare förskräckta, haha!
Idag då. Jag vaknade pigg och glad av att pappa gapade och frågade om jag skulle med in till stan. Var såå nära på att avböja men ändrade mig i sista sekund och tur var väl det för vi hade en riktigt mysig familjedag. Mamma och pappa köpte lite studentpresenter, jag fick lite shopping (hittade dock inte det jag faktiskt ville ha men men...) och åt bästa pizzan på American Pizza Today. Hade tänkt plugga när jag kom hem men har istället sett tre filmer. Det förtjänade faktiskt jag!! Nu ska jag ta mig en dusch och sen ska jag nog se ännu en film. Ha det så bra, puss!
 
Happ, den bilden ville tydligen vara åt det hållet... då får den väl vara det då! Jordgubbar i solen får man unna sig när man har massa plugg och precis har fått lön och studiebidrag!
Allmänt | |
Upp