Happy Halloween!

I torsdags var det ju Halloween och det har vi varit taggade på i flera veckor här borta. Från början var det meningen att alla tjejer skulle klä ut sig ihop och vara zombies allihop men sen var det inte riktigt någon som var speciellt taggad på det temat så det rann ut i sanden så alla var olika vilket ju blev väldigt mycket roligare!
 
Dominik var en ölflaska, sjukt kul och passande!
Felicia och jag. Ängeln och Gaga.
Vanessa var 80's chick. Så himla gullig var hon! 
Monica, som zombie maid, kung men tanke på vårt arbete... och Nicole som var en taco, så jäkla passande på henne och till hennes personlighet!
 Carol som är världens sötaste någonsin typ.
Simon ser ut precis som han alltid gör i mina ögon typ. Han visar sitt rätta jag!
Alla killarna (nästan).
Så kass bild men Jana's ansikte på den här alltså! Och Maria's peruk! Jag dör! Ghostbusters, hur kul som helst. 
Hela gänget (-Felicia). Älskar den här bilden alltså!
Steven's peruk var så sjukt gräsig, hela hans kostym faktiskt. Men galet rolig!
Steven och jag med våra gräsliga peruker.
 
 
 
Allmänt | |
Upp