Lazy Days

Det har ju precis varit thanksgiving-helg här nu och det innebar att hotellet var fullt med gäster. Gäster som, de flesta iaf, checkade ut igår. För oss housekeepers innebar det en lång jobbdag. Vi började klockan nio och jobbade till sju ungefär. "Mycket" pengar men lite energi är vad man får ut av det. Efter att ha lyssnat på lite musik var jag dock snart redo för Sunday-Funday! Vi var ganska många som gick ut tillsammans och vi hade riktigt roligt faktiskt. Jag spenderade dock inte en enda minut på dansgolvet (inget jag klagar över egentligen eftersom musiken är KASS) utan satt istället och pratade med några kompisar.
Läggdags blev inte förrän halv sex ungefär vilket ju som ni kanske förstår resulterade i en väldigt seg Sanna idag på förmiddagen. Både jag och Felicia har legat i sängen halva dagen. När jag skulle gå ut och skypea upptäckte jag dock hur fint väder det var så det slutade med att jag satt i solen i två timmar och gjorde ingenting. Efter en sån här dag känner man sig ju tyvärr lite lätt uttråkad på kvällen så nu sitter jag här och vill hitta på något utan att veta vad eller med vem (Felicia sover). Hoppas att något händer snart!!

Otroligt fin bild på mig och Vanessa från igår. 
Allmänt, Vardag | |
Upp