The Spirit of Christmas

Herregud! Jag var inne på Felicias blogg precis och skulle låna två bilder och nu insåg jag hur kass jag är på att blogga. Förlåt, verkligen! Nu ska jag bli bättre, det är så kass bara att vi inte kan blogga från vårt rum för att internet är så dåligt där. Men jag får väl göra som alla andra och sätta mig utanför med datorn och frysa, för det här går inte för sig!
Det tråkiga är dock att det inte finns så mycket att göra här just nu så det finns inte så mycket att blogga om.. nu kommer iaf några inlägg om vad vi gjort den senaste veckan. 
Det här inlägget är tillägnat min kära mamma. Jag har nu hittat min absoluta favoritaffär i Banff, "The Spirit of Christmas" heter den. Ingen chock att jag gillade den precis... vi gick in där nu i veckan och jag var som ett litet barn. Mina ögon bara spärrades upp och jag kände bara hur jag ville stanna där för alltid. Jag gick dessutom och tänkte på mamma hela tiden och på hur hon hade älskat det. Julen är ju liksom våran tid och vi är helt galna i allt som har med julen att göra. Som tur är kommer ju min älskade mamma (och pappa och Samuel också) till jul och då ska vi minsann mysa runt där!
 
Jag förälskade mig helt och hållet i snögloben här ovan. Verkligen HELT, så himla kär!
 
Allmänt | |
Upp