Everything is Changing

Som ni ser hsr jag gått och klippt av mig allt mitt hår. Har funderat på det ett tag och nu kände jag att det var dags att ta tummen ur och göra det. Tyckte faktiskt att det blev riktigt bra om jag får säga det själv. Det kanske är lite tråkigt att jag har lagt upp samma bild överallt men jag orkar liksom inte ta massa olika. Hatar att sitta och pose:a, haha. 
Efter att jag klippte mig idag åkte jag till stan med Miccan och Blomman. Skulle köpa mig lite smink för jag är så rädd att jag inte ska känna mig tjejig längre nu när håret är borta. Än så länge är det inget problem dock men man vet ju aldrig, det kanske kommer! Fick även med mig ett nagellack, en tröja, ett armband och ett halsband hem. 
Vad som var ännu bättre var att Ann-Louise från GoXplore ringde och berättade att vi snart kommer att få klartecken både på när vi åker och var vi kommer jobba i Kanada. Allt kommer tydligen att flyta på hur snabbt som helst nu de närmaste dagarna och det är möjligt att vi får åka redan i slutet av nästa vecka. Det känns helt overkligt alltihop! Jag kommer självklart att uppdatera med all information här när jag får reda på det så håll utkik vänner!
 
Bjuder på en bild till exklusivt för mina bloggläsare, haha!
 
Allmänt | |
Upp