Friendship never ends

Oj vilken bra vecka det har varit! Så himla glad och nöjd över hur fina människor jag har i mitt liv. Det låter så klyschigt men jag känner mig verkligen lyckligt lottad.
Jag hade bestämt mig för att bojkotta Paradise Hotel för, let's face it, det är skit egentligen. Alla mina vänner tycker dock att det är otroligt bra och följde det som galningar förra året och gör det även i år och jag har tyvärr fastnat jag också, från första avsnittet. Jag är dock glad att jag har gjort det för det är så mysigt att samlas vi tjejer och kolla ihop och diskutera alla idioter som är med. 
Eftersom Emma och Bjuran åker hem till London idag igen var vi ute igår för att verkligen klämma ur allt ur deras lilla semester. Jag körde så jag var nykter men jäklar vad kul jag hade ändå! 
Hoppas bara att resten av veckan fortsätter på samma spår nu. 
Tre väldigt oklara bilder från en väldigt bra vecka. 
Allmänt, Vardag | |
#1 - - Flugan:

Upptäckte denna blogg nyligen och blev intresserad främst för att jag själv är nyfiken på Kanada men också för att jag gillar ditt sätt att blogga på. Med detta vill jag egentligen bara säga att du har en ny följare och att det är dags att börja blogga igen!

Seså!

Svar: Hej, vad glad jag blir att du tycker om den! Jag har inte så mycket att blogga om längre känner jag men ska försöka få upp motivationen och få ur mig lite vettigt. Undrar du något om Kanada svarar jag mer än gärna!
Sanna

Upp