Hard Work

Det har varit "family day" idag. Det är en helgdag så i och med att det har det varit långhelg, så det har varit sjukt busy (ledsen för svengelskan här men kommer verkligen inte på något bra svenskt ord, kass jag vet) hela helgen och även idag. Igår (söndag) jobbade jag tio timmar och idag nio. Det värker i hela benen och fötterna och det känns som att hela mitt huvud är fyllt med sirap. Gött va?
Nu är jag iaf hemma hos Simon. Det känns riktigt skönt att komma bort från hotellet när man har jobbat så mycket. Jag hade tänkt åka skidor imorgon eftersom jag är ledig och inte har åkt på länge men med tanke på hur utmattad jag är känns det som att det är bättre att bara vila upp mig eftersom det är min enda lediga dag den här veckan. Ska nog boka klipptid och lite sånt.
 
Skön bild på Morten för några veckor sen. Vi har små vagnar som vi har våra grejer i eftersom det är en relativt stor resort och vi har mycket att bära. Tyvärr lyckades de välja en mindre bra vagn den här dagen och den fullkomligt kollapsade. Alla "väggar" ramlade av. Brast ut i asgarv när detta hände. Som tur var var vi precis på väg hem så det var ingen större skada skedd.
 
Nu är det dags att sova, natti! Ha en bra dag, kram!
Allmänt | |
Upp