It's getting closer

Jag har precis flyttat mitt flyg, både datum och flygrutt. Det känns otroligt skönt faktiskt då jag trodde att jag skulle behöva åka tillbaka till Vancouver för att sen flyga över hela landet hem igen. Ja, anledningen till att jag flyttat rutten är ju att jag (och Simon) ska till Quebec innan vi åker hem så flyget är nu flyttat till Montreal. När säger jag inte för jag tänker överraska er alla! Och pappa, säger du till alla när jag ska hem så blir jag ARG!
Det känns spännande att det är så nära nu! Är så sjukt taggad på vår lilla road trip så jag vet inte var jag ska ta vägen! Vi har planerat att göra ett par stopp på vägen och troligtvis se typ Toronto, Niagarafallen m.m. Vet inte riktigt själv hur det blir än dock, låter Simon göra planerandet. Han är bättre på sånt och tycker om det och jag har inget emot det!
 
Vad har jag gjort sen sist då? Jaa, det är inte allt för mycket... Louise och jag gick upp för berget och ner till stan förra veckan, som jag visade bilder på när jag gjorde det med Maria, Maria, Sarah och Jana för några månader sen. Den här gången var det dock mycket finare väder så bilderna blev mycket bättre.
Sen i måndags var vi i Sunshine och åkte skidor. Tog andra bussen upp och det var en galet bra puderdag då det hade snöat hela natten. vi var bland de första ut i backarna på toppen då de öppnade de liftarna precis när vi kom. Fick ut så mycket av den dagen. Grym puderåkning i pisten på morgonen och hela för- och eftermiddagen i skogen. Sjukt kul dag!
 
Övre bilden är Cascade mountain, mitt favoritberg och nedre är ut över motorvägen mot Calgary. 
 

Louise har massa fler bilder från vår lilla promenad som jag ska be henne skicka. Kan försöka få upp dem också när jag får dem. 
Nu ska jag gå och ta mig en dusch. Ha det så bra så hörs vi, kram!
 
 
Allmänt | |
Upp