Down

Jag ska lägga upp allt om Toronto i veckan, orkar inte just nu bara. Förlåt att det dröjer så men det har varit mycket nu sen jag kom hem och dessutom är jag rätt nere. På dagarna när jag håller mig sysselsatt går det bra men som man säger, "det blir alltid värre framåt natten". Det citatet har jag förstått mer och mer ju äldre jag blivit. Jag förstod aldrig riktigt vad som menades med det men på senaste tiden dyker det upp i mitt huvud ganska ofta.
Just nu känner jag bara att jag vill lägga mig under täcket och sova tills jag glömt allt. Jag vill bara att alla minnen ska suddas ut så att jag slipper känna så här för det gör så ont. Jag känner mig förvirrad, arg, ledsen och sviken på samma gång och jag vet liksom inte vad jag ska ta mig till riktigt.
Även om det inte känns helt bekvämt att jag inte vet vilka som kommer att läsa detta är det ändå skönt att ha någonstans att skriva av sig. Det lättar lite på trycket från alla känslor och tankar där inne att få ur sig lite av det.

Hoppas ni mår bättre än jag. Godnatt, kram!
Allmänt | |
Upp