Oh, Canada

Jag såg en dokumentärfilm ikväll från BC i Kanada, om skidåkning dessutom. Innan det hade Jana skrivit och nu bokade jag precis in en Skype-date imorgon bitti med Darryll och Pav. Gissa vad detta ledde till? Helt rätt, längtan till mitt andra hemland och efter min andra familj. Det är svårt att längta efter något man aldrig kommer att få uppleva igen. Även om jag åker tillbaka till Banff kommer det inte att vara som då. Mina underbara vänner var så stor del av min upplevelse och jag kommer troligtvis aldrig träffa dem som grupp igen. Det är tufft att inse, men man får helt enkelt se tillbaka och vara glad över att man fick den tiden man fick.
 
En av mina favoritbilder på mitt livs stora kärlek, Cascade mountain. 
Så mycket kärlek i den här bilden. Stora delar av min andra familj. 
 
Allmänt, Tankar | |
Upp