Viljan att vinna är starkare än rädslan att förlora

Grymmaste rubriken någonsin eller vad? Inspirerad av Adam Allsing som använde sig av de orden som pepptalk till sig själv innan han skulle tävla i "Vinn Adams pengar". Vet inte om detta fortfarande sänds faktiskt men den raden satte sig på hjärnan. Jag tyckte även att det passade mitt humör idag.

Idag har jag i alla fall krigat med min uppsats större delen av dagen och vilket jäkla flyt jag har haft! Det var som att de första två och en halv sidorna skrev sig själva. Jag är så stolt över att jag faktiskt haft det fokus jag haft och inte slappat som jag annars ofta gör. Jag var så djupt inne i skrivandet att jag klockan 14 insåg att jag ännu inte ätit lunch. Det blev det såklart ändring på direkt, haha. Nu har jag i alla fall bara ungefär en halv till en sida kvar och sen är jag klar. SÅ SKÖNT! Jag var rädd att jag skulle behöva sitta ända till imorgon kväll vilket verkligen gjorde att stressen kröp i mig eftersom jag har massor att göra. Nu känner jag mig dock både lugn och stolt över mig själv för att jag krigat på så bra. Nu ska jag kötta klart det sista och sen sova. Heja Heja!
Allmänt | |
Upp